maandag 6 mei 2013

Allerlei

 
Zo dat is een poos geleden. Afgelopen periode niet veel aan het haken geweest.
Maar ik heb het weer opgepakt. Afgelopen week druk geweest met baretjes voor nichtjes, waarvan ik jammer genoeg vergeten ben een foto te maken.
 
Vorige maand ook het kussen afgemaakt. Hopelijk krijgt het snel een plekje in ons nieuwe huis straks. Er zullen er nog meer variaties volgen in deze kleuren.


 
Op school werd er natuurlijk afgelopen maand veel tijd besteed aan het werken over de Troonswisseling. Voor in de klas van mn oudste zoon heb ik het koningskoppel gehaakt.


 
Floortje, patroon van Kristel Krukkert.
Gehaakt voor de spreekbeurt van een nichtje.

 
Zomaar een projectje tussendoor

1 opmerking:

  1. Hee Jeanet,

    Wat leuk dat je ook een blog begonnen bent! En dat je volger van mij geworden bent! Natuurlijk ga ik jou ook volgen ;-))

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen